Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Μήνυμα 2009


 

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ


Είμαι ο κόσμος κι ο κόσμος είμαι εγώ,
με τα βιβλία είμαι ό,τι επιθυμώ!
Λέξεις κι εικόνες, μύθοι και ποιήματα,
στη Γη με περπατάνε δίχως βήματα.

Τη χώρα που ‘χει το κρυμμένο θησαυρό,
τα λυχνάρια, τα χαλιά τα μαγικά
τα τζίνια, τα φαντάσματα, τα ξωτικά
στις Σεχραζάντ τα παραμύθια θα τα βρω!

Με τις σελίδες του βιβλίου φτερουγίζω,
στο χώρο και στο χρόνο ταξιδεύω
κι ενώ απ’ όπου είμαι δε σαλεύω,
φανταστικές στεριές και θάλασσες διασχίζω!

Κι όσο πιο πολύ διαβάζω,
τόσο νιώθω μια χαρά,
που ποτέ δεν την αλλάζω.
Βιβλίο μου είσαι τέλεια συντροφιά!

      Για το 2009 το μήνυμα και την αφίσα ετοίμασαν το Αιγυπτιακό Τμήμα της ΙΒΒΥ 
 και συγκεκριμένα ο εικονογράφος Hani D. El-Mαsri . 
Η ελληνική έκδοση της αφίσας γίνεται 
με την εικαστική επιμέλεια / προσαρμογή της Διατσέντας Παρίση. 
Η αφίσα περιέχει και το μήνυμα σε απόδοση από τα αγγλικά 
της Λότης Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου.
                                   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου