Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Ψωμί με ζάχαρη και αλάτι - Γεωργία Λάττα


Κάπου και στο πουθενά,
σε ένα κόσμο που μοιάζει και δε μοιάζει με το δικό μας,
συναντάμε πέντε βασιλοπούλες,
άμαξες που λοξοδρομούν και την κόρη του κηπουρού.
Τις χωρίζει το μακρινό παρελθόν.
Τις ενώνει το ζεστό ψωμί,τα μυρωδάτα βότανα
και τ' αηδόνια που παίζουν μουσική.
Πώς πραγματοποιούνται άραγε τα όνειρα
που πλάθονται με ζυμάρι;
Ποιες κρυμμένες δυνατότητες ξεκλειδώνει ένα αντικλείδι
που κρύβεται σε ένα καρύδι;
Και ποιους νέους δρόμους ανοίγει η προσπάθεια,
η συνεργασία και το όραμα;





Η Γεωργία Λάττα  γεννήθηκε στα Λεχαινά Ηλείας. Σπούδασε Παιδαγωγικά κι Ειδική Αγωγή στο Α.Π.Θ.
Από το 2001 υπηρετεί στη δημόσια εκπαίδευση. Παράλληλα αρθρογραφεί  σε  έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα για θέματα που αφορούν γονείς και παιδιά. Είναι μέλος του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου.

Εργογραφία 

Σκανταλιές, ανεμελιά και τρελά ζογκλερικά, 2014
Το αστεράκι του μπαμπά μου είμαι εγώ, 2013
Θέλω να με αγαπήσουν κι άλλοι! 2012
Αυτή άρχισε πρώτη! 2011
Ευχαριστώ, συγνώμη, σ' αγαπώ, 2010
Δεν το 'κανα εγώ! 2010
Δικό μου είναι! 2010
Θα μου μάθεις να πετάω; 2009
Μια μαμά σαν τη δική μου, 2009
Δε σ' έχω φίλη! 2009 
Θέλω να γίνω δέντρο, 2009
Βρες τη γαλάζια πεταλούδα! 2009
Όταν το 7 συνάντησε το 10, 2009
Ζει, σ' αυτά που σου άφησε για να τον θυμάσαι, 2009
Μη μαλώνετε, με πληγώνετε, 2009


Καθώς και τα συλλογικά 
«Με τους μήνες συντροφιά, ζωντανεύω τα παλιά»,  2008 
 «Το δικό μας θέατρο», Σειρά 4 βιβλίων, 2007




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου