Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Το Νησί των Συναισθημάτων – Μάνος Χατζιδάκις





Μια φορά κι έναν καιρό, 
υπήρχε ένα νησί 
στο οποίο ζούσαν όλα τα Συναισθήματα.
Εκεί ζούσαν 
η Ευτυχία, 
η Λύπη, 
η Γνώση,
 η Αγάπη 
και όλα τα άλλα συναισθήματα.

Μια μέρα έμαθαν 
ότι το νησί τους θα βούλιαζε 
και έτσι όλοι επισκεύασαν τις βάρκες τους 
και άρχισαν να φεύγουν.

Η Αγάπη 
ήταν η μόνη που έμεινε πίσω. 
Ήθελε να αντέξει
 μέχρι την τελευταία στιγμή.

Όταν το νησί άρχισε να βυθίζεται,
 η Αγάπη 
αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια.

Βλέπει τον Πλούτο 
που περνούσε με μια λαμπερή θαλαμηγό.

Η Αγάπη τον ρωτάει: 
«Πλούτε, μπορείς να με πάρεις μαζί σου;»,


«Όχι, δεν μπορώ» 
απάντησε ο Πλούτος.
 «Έχω ασήμι και χρυσάφι 
στο σκάφος μου 
και δεν υπάρχει χώρος για σένα»

Η Αγάπη τότε 
αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια 
από την Αλαζονεία 
που επίσης περνούσε από μπροστά της
 σε ένα πανέμορφο σκάφος.
«Σε παρακαλώ βοήθησέ με» 
είπε η Αγάπη.


«Δεν μπορώ να σε βοηθήσω 
Αγάπη. 
Είσαι μούσκεμα 
και θα μου χαλάσεις 
το όμορφο σκάφος μου» 
της απάντησε η Αλαζονεία.

Η Λύπη ήταν πιο πέρα 
και έτσι η Αγάπη 
αποφάσισε να ζητήσει 
από αυτή βοήθεια.
«Λύπη άφησέ με να έρθω μαζί σου».


 «Ω Αγάπη, 
είμαι τόσο λυπημένη 
που θέλω να μείνω μόνη μου»
 είπε η Λύπη.

 
 Η Ευτυχία 
πέρασε μπροστά από την Αγάπη
 αλλά και αυτή 
δεν της έδωσε σημασία.
Ήταν τόσο ευτυχισμένη, 
που ούτε καν άκουσε 
την Αγάπη 
να ζητά βοήθεια.

Ξαφνικά ακούστηκε μια φωνή: 

 «Αγάπη, έλα προς τα εδώ! 
Θα σε πάρω εγώ μαζί μου!».

Ήταν 
ένας πολύ ηλικιωμένος κύριος 
που η Αγάπη δεν γνώριζε,
 αλλά ήταν γεμάτη
 από τέτοια ευγνωμοσύνη, 
που ξέχασε να ρωτήσει το όνομά του.

Όταν έφτασαν στην στεριά
 ο κύριος έφυγε και πήγε στο δρόμο του.
Η Αγάπη γνωρίζοντας 
πόσα χρωστούσε 
στον κύριο που τη βοήθησε, 
ρώτησε την Γνώση:
«Γνώση, ποιος με βοήθησε»;

«Ο Χρόνος» 
της απάντησε η Γνώση.
«Ο Χρόνος;;» 
ρώτησε η Αγάπη.
 «Γιατί με βοήθησε o Χρόνος;»
Τότε η Γνώση χαμογέλασε 
και με τη βαθιά σοφία της είπε:

«Μόνο ο Χρόνος 
μπορεί να καταλάβει
 πόσο μεγάλη σημασία 
έχει η Αγάπη».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου